Quản lý hoạt động dạy học của các trường tiểu học trong bối cảnh chuyển đổi số

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Phương Linh Lưu

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.372

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 462073

To make decisions about product prices and output, managers need to research the supply and demand of goods, factors affecting demand for goods, and the elasticity of demand, and especially need to analyze factors affecting the price elasticity of demand for a firm’s product (EDP). For goods in general, the price elasticity of demand is influenced by four factors. For a business’s products in particular, this elasticity is also influenced by six factors: market structure market, market demand elasticity, market share, product differentiation, customer loyalty, and reaction of competitors. Businesses need to concentrate on examining the effects of these aspects in order to maximize decision-making.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH