Quản lý giáo dục hoà nhập cho trẻ khuyết tật ở trường mầm non công lập

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Minh Ninh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.396

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 462089

Inclusive education for disabled children in public preschools currently faces many difficulties and has not achieved the desired goals. The main reason is that the principal’s management of this educational process is still confused because there is no appropriate approach. Therefore, the article builds a theoretical basis for management of inclusive education for disabled children in public preschools to improve management efficiency and improve the quality of inclusive education for disabled children in particular, and quality of education in public preschools in general.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH