Áp dụng BLENDED - LEARNING vào giảng dạy Kỹ năng mềm cho sinh viên năm thứ 2 Trường Đại học Công nghệ Giao

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thanh Tú Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.19

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 462150

In the realm of contemporary education, blended learning has emerged as a crucial approach for teaching soft skills. This paper explores the implementation of blended learning in teaching soft skills to 2469 students of the 73rd cohort at the University of Transport Technology. Conducted across 53 classes, the study collects and analyzes students’ academic performance to assess the effectiveness of this method. Results show that blended learning enhances student engagement, satisfaction, and academic achievement. The paper concludes with recommendations for broader adoption of blended learning techniques in the curriculum at the University of Transport Technology.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH