The emotional landscape of efl teachers in the online learning environment: A conceptual review

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Quốc Thịnh Hoàng

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.81

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 462252

The shift from traditional classrooms to online learning environments has significantly impacted EFL (English as a Foreign Language) teachers. This conceptual review explores the emotional experiences of EFL teachers in online settings, synthesizing existing literature and theoretical perspectives. Key themes include factors influencing teacher emotions, the impact of emotions on teaching and learning, and strategies for managing emotions. The review highlights the need for institutional support and professional development to enhance teachers’ emotional well-being and effectiveness. Future research directions are suggested to address gaps in the literature.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH