Ứng dụng Marketing hỗn hợp tại Trung tâm số Đại học Thái Nguyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Nguyệt Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.168

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 462297

The article presents the concepts: Product, place, price, promotional activities in libraries and information agencies, and mixed marketing. This article analyzes the application of mixed marketing at Thai Nguyen university digital center. Solutions to improve the effectiveness of mixed marketing activities at Thai Nguyen University digital center.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH