Cách thiết kế bài đánh giá kỹ năng đọc hiểu tiếng Anh của sinh viên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Trang Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.183

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 462302

This article will review various types of assessment that can be used for measuring development in reading skills in the hopes that teachers will better understand that skills for reading comprehension can be assessed by multiple measures, therefore, teacher could choose the best method for measuring reading progress. Moreover, this brief article also describes characteristics and strategies for intensive reading comprehension and states which assessments to use for different reading skills so you can make sure all students are making progress towards becoming academic readers In addition, the description of the different assessment techniques may also help teachers to design their own classroom assessments. This article shows strong strength and support in to how to do assessment and, again, why it is so important to do them for the students, but to help direct a teacher to be a high quality reading teacher.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH