Đề xuất vận dụng mô hình dạy học truy vấn vào giáo dục STEM/ STEAM cho trẻ mầm non tại tỉnh Bình Dương

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Quỳnh Ngọc Đỗ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.253

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 462328

This article examines the theoretical background and practical application of integrating the Inquiry teaching model (ITM) into STEM education for preschool children. A mixed research method was employed, through interviews with 6 management officials and a survey using questionnaires with 85 preschool teachers from 9 preschools in Binh Duong province to evaluate the feasibility of implementation and to assess the difficulties and needs of preschool teachers. Based on this, the authors propose steps for applying ITM in STEM/STEAM education for preschool children to enhance the effectiveness of the teaching and learning process in STEM/STEAM for preschoolers.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH