Chiến lược khuyến khích người mới bắt đầu học tiếng Anh tham gia vào hoạt động nói trong giờ học tại Trường Đại học Điện lực

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Bích Liên Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.265

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 462332

This study investigates strategies to develop speaking skill used for beginners of non-major English students at Electric Power University . The purpose of this study is to describe the strategies in developing speaking skill for beginners. Type of the research conducted by the writer is case study. In this research, the object of the research is strategies for developing speaking skills which are used by 120 students who have started to learn English. The data of this research are elicited by the result of their evaluation and interview. The data include the students’ attitude in learning English speaking skill, their behaviors toward English speaking skill, and their habits of using the strategies in learning English especially to master speaking skill. The case study can be considered as an example applied for other classes of non-major English beginners at our university in the future.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH