Dạy học đọc hiểu văn bản đa phương tiện cho học sinh lớp 11 theo Chương trình Ngữ văn 2018

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hương Đậu

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.289

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 462340

 With the comprehensive education reform, the 2018 Literature curriculum has introduced multimodal texts into the teaching content (encompassing teaching reception and creation), this is also a new point compared to the 2006 Literature program. Specifically, the reception component sets out requirements for comprehension of multimodal texts. For that reason, this article aims to explore the characteristics of multimodal texts in the 11th-grade literature textbooks program (focusing on the "Connecting Knowledge with Life" series)
  from this foundation, it proposes methods for teaching the comprehension of multimodal texts to develop students' reading comprehension skills. Above all, for educators, these suggestions serve as practical applications to effectively convey the content of texts that may initially seem dry and rigid.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH