Nâng cao hiệu quả quản lý hoạt động dạy học trên lớp theo tiếp cận CDIO ở trường đại học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Công Sơn Lê, Trọng Phong Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.307

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 462346

Approaching CDIO in university-level training in technical fields is a solution to improve training quality and shorten the gap between teaching in schools and production in practice. To effectively implement teaching activities according to the CDIO approach, it is necessary to carry out many solutions, from innovating management, organization and implementation to evaluating learning results. Within the scope of this study, the author surveys the current situation and proposes a number of measures to improve the effectiveness of managing classroom teaching activities according to the CDIO approach to improve the quality of training in universities.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH