Nghiên cứu chiến lược học tập các môn chuyên ngành bằng tiếng Anh (EMI) của sinh viên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Lê Hoàng Phương Ngô, Thị Phương Lan Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.313

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 462348

English-medium instruction (EMI) programmes have become more and more popular in Vietnamese higher education. Previous studies have reported a number of challenges that students face in their EMI learning journey, underlining the necessity to develop appropriate learning strategies to complete their programmes. Accordingly, this study focuses on students’ learning strategies in three EMI programmes at a university located in the centre of Vietnam. Data was collected via focus groups with 20 students and then analysed based on thematic analysis. The findings show that students employ different learning strategies which can be classified into three groups: before class, during class, and after class.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH