Dạy học tích hợp thông qua phân tích và đánh giá một số bài cụ thể trong sách giáo khoa môn Lịch sử và Địa lí lớp 4 Chương trình Giáo dục phổ thông 2018

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Công Vĩnh Khanh Trương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.337

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 462356

Integrated teaching is becoming a modern pedagogical trend alongside other trends such as project-based teaching, problem-solving teaching, interactive teaching, and differentiated teaching. Integrated teaching brings quick and clear results, targets many purposes, learners can access information and accumulate knowledge in a gentle way. Since the twentieth century, conferences on the implementation of an integrated educational perspective organized by UNESCO have attracted the attention of educators around the world. The article analyzes and evaluates integrated teaching through a number of specific lessons in the 2018 educational program, grade 4 History and Geography.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH