Biện pháp quản lý hoạt động tự đánh giá chất lượng giáo dục cấp cơ sở giáo dục tại Trường đại học Kinh tế - Tài chính thành phố Hồ Chí Minh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Dương Ngọc Huyền Nguyễn, Việt Khánh Trang Trương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.370

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 462367

During the years of innovation, universities have completed two rounds of quality accreditation at the educational institution level in the period 2013-2018 and 2019-2023 and are recognized as having made significant progress in ensuring and improving training quality. school services. However, schools still encounter many difficulties and inadequacies when implementing SA activities, especially school staff are still quite confused in the process of grasping and implementing SA activities. Therefore, it is necessary to research and find solutions to manage educational activities at the educational institution level in accordance with the actual conditions and development strategies of the school. This article presents measures to manage educational quality assessment activities at the educational institution level at Ho Chi Minh City University of Economics and Finance.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH