Business web strategy [electronic resource] : design, alignment and application

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Latif Al-Hakim, Massimo Memmola

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1605660240

Ký hiệu phân loại: 658.872 Telemarketing and direct marketing both formerly 658.84

Thông tin xuất bản: Hershey, PA : Medical Information Science Reference, 2009

Mô tả vật lý: p. cm.

Bộ sưu tập: Khoa học ứng dụng

ID: 47433

"This book addresses the gap in business Web strategy through a collection of concentrated managerial issues, gathering the latest theoretical frameworks, case studies, and research pertaining to maximizing the power of the Web"--Provided by publisher.
Includes bibliographical references and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH