Nghiên cứu một số thí nghiệm Hands-On và Minds-On nhằm hỗ trợ dạy học theo định hướng phát triển năng lực=Research on some Hands-On and Minds-On experiments to support competency-based teaching

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hoàng Phúc Nguyễn, Lê Phú Khang Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.26

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 478653

Resolution 29-NQ/TW dated November 4, 2013 of the 8th Central Conference, term . However, to form and develop “capacity”, there needs to be synchronous innovation in the curriculum, content, and teaching media. In particular, assessment frameworks have supported the description of required levels of learner capacity. In the above studies, the issue surrounding the new general education program oriented toward capacity development is highlighted. But there has not been a system of simple, easy-to-implement experiments proposed to support the teaching of the new general education program oriented toward capacity development. On that basis, I researched and tested a number of hands-on and minds-on experiments in the current 10th Physics curriculum to support capacity development-oriented teaching.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH