Thiết kế trò chơi để đánh giá thường xuyên vào dạy học số tự nhiên trong môn Toán ở các trường tiểu học thành phố Thủ Dầu Một=Designing a game to regularly assess teaching natural numbers in Mathematics at primary schools in Thu Dau Mot city

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hồng Xuân Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.52

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 478689

Mathematics is a science that studies certain aspects of the real world, possessing a system of fundamental knowledge and cognitive methods essential for daily life and work. To help students achieve high results and confidence in learning mathematics, the incorporation of mathematical games by teachers is indispensable in math lessons. When participating in learning games, children imagine, contemplate, experiment, and reason to achieve results without feeling like they are learning. This reduces the dryness of math lessons and makes the learning process more natural and engaging. Math learning games actively engage students. In practice, the use of games for continuous assessment in teaching natural numbers in mathematics at primary schools in Thu Dau Mot city has not been regularly implemented, necessitating measures to address this limitation.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH