Thiết kế biện pháp dạy học chuyên đề Ngữ văn 10 (Chương trình Ngữ văn 2018) theo quan điểm dạy học khám phá=Proposing teaching methods for teaching 10th grade Literature (2018 Literature Program) based on inquiry-based learning approach

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Khắc Dư Bùi, Hiếu Nhiên Phạm, Nguyễn Gia Huy Trần, Minh Đức Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.67

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 478706

Based on the theory of the inquiry-based learning, the lesson objectives and contents, and the requirements stated in the 2018 Literature Curriculum, this paper proposes teaching methods following the inquiry-based learning approach to support teachers in improving the effectiveness of teaching Grade 10 Literature. First, the paper outlines the rationale for proposing teaching methods based on the characteristics of inquiry-based learning and the 2018 Literature Curriculum, as well as the current situation of teaching Grade 10 Literature Topics. Subsequently, the paper proposes teaching methods following the inquiry-based learning approach for Topic 10.3 “Reading, writing, and introducing a poetry collection, a short story collection, or a novel”.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH