Một số biện pháp quản lý hoạt động làm quen với tiếng Anh cho trẻ mẫu giáo ở hệ thống Trường mầm non Hoa Trà My theo quan điểm sư phạm tương tác=Some measures to manage English familiarization activities for preschool children in the Hoa Tra My Kindergarten system from an interactive pedagogical perspective

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Mừng Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.120

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 478754

Today, the interactive pedagogical perspective is a new direction in current educational reform to improve the quality of teaching. This perspective is based on considering the interactive relationship of all three factors involved in the educational process: teacher, learner and environment. But in reality, implementing English familiarization activities for preschool children from an interactive pedagogical perspective still has many difficulties and inadequacies. Starting from practice, with aware-ness of the importance of foreign language development for preschool children, the author offers some measures to manage English familiarization activities for preschool children in the school system. Hoa Tra My kindergarten follows the «interactive pedagogical perspective» to improve the school’s compre-hensive educational quality.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH