Biện pháp quản lý hoạt động đánh giá kết quả học tập môn Tiếng Việt lớp 3 theo hướng phát triển năng lực trong hệ thống giáo dục Newton-Pascal, thành phố Hà Nội=Activity management measures to evaluate learning outcomes in 3rd grade Vietnamese language subject following the competence-based approach in the Newton-Pascal education system, Hanoi city

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Tú Anh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.325

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 479156

The process of planning, organizing, directing, and monitoring learning outcome assessment activities toward enhancing students’ capacity to meet the suggested assessment goals and oversee assessment activities is known as managing learning outcome assessment activities towards teaching students how to learn. The paper suggests ways to increase operational efficiency based on an evaluation of the grade 3 Vietnamese language learning outcomes and the management status as it relates to capacity development in the Newton-Pascal education system in Hanoi.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH