Thực trạng quản lý hoạt động bồi dưỡng giáo viên các trường mầm non công lập trên địa bàn huyện Hóc Môn, thành phố Hồ Chí Minh theo chuẩn nghề nghiệp=Current status of managing teacher training activities in public preschools in Hoc Mon district, Ho Chi Minh City according to professional standards

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Ngọc Hiền Võ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.343

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 479171

In recent years, the management of professional development activities for teachers in public preschools in Hoc Mon District, Ho Chi Minh City, has received attention and has been actively implemented. Despite the achievements, there are still some limitations and shortcomings. This article surveys, analyzes, and evaluates the current state of managing professional development activities for teachers in public preschools in Hoc Mon District, Ho Chi Minh City, and proposes management measures to improve these activities. By combining the surveyed conditions with appropriate management measures, it is expected to enhance the effectiveness of managing professional development activities for teachers in public preschools in Hoc Mon District, thereby improving the quality of teacher development in the area.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH