Cơ sở lý luận về quản lý hoạt động chủ nhiệm lớp cấp trung học cơ sở=Theoretical basis for managing homeroom activities at secondary school level

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Ngọc Đinh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.349

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 479173

 Homeroom teachers are responsible not only for managing a classroom but also for attending to each student, identifying their individual developmental needs in terms of emotional, physical, and intellectual aspects within a heterogeneous classroom. This article explores the management of homeroom activities at the secondary education level in a local context, presenting the theoretical foundations of this management in the context of fundamental and comprehensive educational reform. The content of managing homeroom activities includes: planning homeroom activities
  organizing the implementation of homeroom activities
  directing homeroom activities
  checking and evaluating the execution of the homeroom activity plan
  and managing the facilities supporting homeroom activities.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH