Phát triển năng lực sử dụng biện pháp nhân hóa để viết bài văn miêu tả cho học sinh lớp 4=Developing the ability to use personification to write descriptive essays for 4th graders

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Ngọc Thiện Hồ, Văn Bản Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.117

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 479498

In elementary school, to develop speaking and writing skills, students are required to have a rich vocabulary, and the ability to use words appropriate to the context is an important factor. To write good paragraphs and essays, students must use many rhetorical devices, in which personification helps make the text more vivid and rich in images. In the 2018 GDT program, personification is focused on developing language in lessons so that students can accumulate vocabulary by thinking associatively. Developing students’ thinking ability helps students actively use descriptive words rich in images. This innovation helps students be sharp in thinking. This is shown not only in the curriculum but also in real life.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH