Biện pháp sử dụng phương pháp dạy học dựa trên vấn đề nhằm hình thành biểu tượng số lượng cho trẻ mẫu giáo 5-6 tuổi=Using problem-based teaching methods to develop number symbols preschool children aged 5-6

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Linh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.210

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 479577

In fact, the formation of quantity symbols for children has received a lot of attention and implementation. However, using problem-based teaching methods has not been used much by teachers. The reason is assumed to be that teachers do not have proper awareness of this method and encounter many challenges in many steps of the problem-based teaching process.The article presents “Measures to use problem-based teaching methods to form symbols of quantity for preschool children 5-6 years old”, contributing to improving the effectiveness of the educational process to form symbols of quantity. for children in kindergarten today.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH