Nâng cao năng lực tự học cho sinh viên trong khu nội trú trường Đại học Sư phạm - Đại học Thái Nguyên=Improving self-study ability for students in the dormitory at Thai Nguyen University of Education

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Phương Thanh Đỗ, Thúy Hè Mông, Mai Phương Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.257

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 479658

Self-study is an inherent human attribute and plays an important role in determining each person’s learning outcomes, level of knowledge, personality qualities and abilities. Therefore, improving self-study capacity for students in general and students in boarding schools at schools is necessary and focused, including at the Thai Nguyen University of Education. Using theoretical research methods and using observation and interview tools, the team of authors conducted research to clarify the current status of students’ self-study capacity and the work of improving self-study capacity for students in the area boarding school at the Thai Nguyen University of Education. On that basis, the authors propose solutions to improve self-study capacity for students in the school’s boarding areas.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH