Thực trạng quản lý giáo dục kỹ năng sống cho học sinh thông qua hoạt động trải nghiệm tại các trường tiểu học Huyện M’đrắk, tỉnh Đắk Lắk=Current status of life skills education management for students through experiential activities at primary schools in M’drak district, Dak Lak province

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Đình Ngọc Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.331

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 479743

The article evaluates the current status of management of life skills education for students through experiential activities in M’Drak district, Dak Lak province based on a survey of 27 managers, 50 professional team leaders, 15 general teachers are in charge of the team, and 50 homeroom teachers at primary schools. The results show that school management does not have a separate plan for life skills education and lacks experience and management methods. Propose improvements by setting specific testing and assessment criteria from the beginning of the school year, increasing experiential activities to improve educational quality and meet the comprehensive development needs of students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH