USING TASKS ON THP E-LEARNING SYSTEM AS AN E- PORTFOLIO TO NON-ENGLISH MAJOR STUDENTS’ VOCABULARY LEARNING AT HAI PHONG UNIVERSITY

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thi Huong Phan

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học - Trường Đại học Hải Phòng: Giáo dục - Xã hội - Nhân văn, 2024

Mô tả vật lý: tr.43

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 480020

Studying vocabulary is significant in language learning process becausevocabulary plays a key role in developing other skills. Nowadays, in the learning trend ofdigital transformation, the combination of academic learning and digital applicationsbrings a lot of benefits for students and teachers. Therefore, using designed tasks on THPe -learning system as an e-portfolio to support students and improve their vocabularylearning is expected to create a positive change in students’ learning. The study wasconducted on some non-English major students at Hai Phong university in the first term toevaluate the efficiency of students’ vocabulary learning through this system. The findingsof the study show that the tasks on THP e- learning system partly create students’motivation and contribute to improving their vocabulary.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH