Thiết kế trò chơi phát triển vốn từ cho trẻ 4-5 tuổi ở Trường mầm non măng non III quận 10, thành phố Hồ Chí Minh thông qua hoạt động góc=Designing vocabulary development games for children aged 4-5 at Mang Non III Preschool in District 10, Ho Chi Minh City through corner activities

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Ngọc Linh Trịnh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.18

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 480188

Play is the main activity of preschool children and games are tools and means of comprehensive education. The game design aims to develop vocabulary for 4-5 year old children through corner activities that attract the attention of educators. This article researches the design of games to develop vocabulary for 4-5 year old children through corner activities at Mang Non III kindergarten, District 10, Ho Chi Minh City. Based on the principles of ensuring purpose, attractiveness, systematicity, diversity, suitability and development of children, the article proposes a game design process. aims to develop vocabulary for 4-5 year old children through corner activities that contribute to improving the quality of preschool education.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH