Thực trạng hoạt động dạy - học môn Lịch sử theo tiếp cận phát triển năng lực học sinh ở trường trung học cơ sở và trung học phổ thông Nguyễn Tất Thành phân hiệu Đại học Sư phạm Hà Nội tại tỉnh Hà Nam=The current situation of teaching and learning History following the competence-based approach at Nguyen Tat Thanh secondary and high school, Hanoi National University of Education branch in Ha Nam province

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Bình Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.65

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 480226

 General education has been shifting from content based education to learner capacity based education. Therefore, teaching according to the learner’s capacity approach is a core activity in the process of training learners to meet the goals of the General Education Program. The article presents the current status of History teaching activities according to the approach of developing student capacity at Nguyen Tat Thanh Secondary and High School, Hanoi University of Education branch in Ha Nam province, including: the necessity of History teaching activities. history
  Objectives of teaching History subjects
  content of History teaching activities
  Methods and forms of teaching History and testing and evaluating History according to the approach of developing student capacity from the opinions of administrators, teachers and students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH