Nghiên cứu thiết kế và sử dụng Rubrics nhằm nâng cao hiệu quả đánh giá hoạt động học tập của sinh viên sư phạm=Research on designing and using Rubrics to improve the effectiveness of assessing learning activities of students majoring in Education

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Quỳnh Anh Nguyễn, Thị Nụ Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.186

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 480344

Rubrics are a scoring tool to assess students' ability to complete authentic work through real-life tasks. Rubrics include content standards and important areas that students need to be assessed and criteria for achieving those standards. This study focuses on how to design and use rubrics in assessing students' learning outcomes in teacher training colleges. The goal of the study is to improve the effectiveness of QA by using rubrics to provide detailed and specific feedback to students, helping them better understand the assessment requirements and criteria. In this way, lecturers can assess more fairly and students have the opportunity to improve their learning skills.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH