Thực trạng quản lý công tác chủ nhiệm lớp ở các trường tiểu học thành phố Buôn Ma Thuột, tỉnh Đắk Lắk=Current status of homeroom teacher management in primary schools in Buon Ma Thuot city, Dak Lak province

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: H Nhăm Enuôl

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.354

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 480545

 The article assesses the current situation of classroom teacher management in schools in Buon Ma Thuot city, Dak Lak province. Conducted a survey of subjects including: 50 homeroom teachers, 15 administrators at 5 primary schools in Buon Ma Thuot city. Specifically: Nguyen Du Primary School
  Nguyen Duc Canh Primary School
  Tran Quoc Toan Primary School
  No Trang Long Primary School, Dinh Bo Linh Primary School. Practice shows that due to the school management has many activities, the school does not have a separate plan for class homeroom work
  In terms of experience and methods of homeroom work, there are still many limitations
  There have been no specific and clear criteria for testing and evaluation since the beginning of the school year, so the inspection and assessment are still subjective. From there, measures are proposed to contribute to improving the efficiency of classroom homeroom management in primary schools in Buon Ma Thuot city, Dak Lak province.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH