How lecturers of English perceive hybrid learning at the tertiary level

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thanh Tan Tran, Thi Thanh Canh Truong

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: VMOST Journal of Social Sciences and Humanities - D, 2024

Mô tả vật lý: tr.94

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 480710

Hybrid learning has gained prominence in higher education institutions in Vietnam, particularly in response to the COVID-19 pandemic. However, research on lecturers’ perspectives of this educational paradigm remains limited. This study aims at investigating English lecturers’ perceptions towards hybrid learning via self-assessment of their Technological...
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH