Vận dụng lý thuyết kiến tạo xã hội vào dạy học chủ đề Phương pháp tọa độ trong không gian lớp 12=Applying social constructivism theory to teaching the topic of coordinate geometry in space for grade 12

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Anh Kiệt Bùi, Thị Mai Chi Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.92

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 480894

Social constructivist theory is a modern teaching perspective that requires learners to be proactive and active in learning, to independently explore and use new areas of knowledge based on experience and knowledge. With their own existing knowledge, the person being taught plays the role of designer of the organization of learning activities. In this study, we propose a procedure of using the social constructivist theory into the teaching of the topic “Coordinate method in space for grade 12” with the goal of forming and developing mathematical competencies of students to solve effectively geometric problems, and improving the quality of teaching - learning in high schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH