Xây dựng ngữ liệu đa phương thức hỗ trợ dạy học đọc mở rộng cho học sinh lớp 4 trên nền tảng số canvas=Building multimodal learning corpus to support extensive reading instruction for 4th graders on the digital platform canvas

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Ngọc Tường Khanh Lê, Thị Bé Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.149

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 480939

This article focuses on building multimodal learning corpus on the digital platform Canvas to support extensive reading instruction for fourth graders, aiming to meet the requirements set by the 2018 Literature Education Curriculum. Using theoretical research methods, the article synthesizes and analyzes various documents to clarify basic concepts about learning corpus, multimodal learning corpus, extensive reading, digital platforms, and multimodal learning corpus on the digital platform Canva for extensive reading. Additionally, the author clarifies the requirements of the 2018 Literature Education Curriculum regarding extensive reading instruction. From there, the study built multimodal learning corpus on the digital platform Canvas to support extensive reading instruction for fourth graders.Top of FormBottom of Form.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH