Thực trạng phát triển vốn từ cho trẻ 3 - 4 tuổi thông qua hoạt động ngoài trời tại các trường mầm non quận Bình Tân, Thành phố Hồ Chí Minh=The current state of vocabulary development for children aged 3-4 through outdoor activities at preschools in Bình Tân District, Ho Chi Minh City

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Thủy Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.159

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 480944

This study focuses on assessing the current state of vocabulary development for 3-4 year old children through outdoor activities in kindergartens in Binh Tan district, Ho Chi Minh City. Through a survey of 149 participants, including 120 teachers and 29 managers, the research clarifies the perceptions of teachers and managers about the importance of vocabulary development, the advantages of outdoor activities, as well as objectives, tasks, methods and organizational forms. The results show high consensus between teachers and managers on many aspects of this process, while also pointing out some difficulties that need to be overcome. The study provides an important practical basis for proposing measures to improve the effectiveness of vocabulary development for 3-4 year old children through outdoor activities in kindergartens in the area.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH