Một số vấn đề lí luận về quản trị xây dựng thương hiệu nhà trường phổ thông ngoài công lập trong bối cảnh đổi mới giáo dục hiện nay=Some theoretical issues about non-public high school branding management in the current context of educational innovation

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Ngọc Hồng Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.189

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 480955

 Non-public schools are a contractual part of the Vietnamese national education system and are increasingly affirming their important role in meeting the learning needs of learners and the social community. Building school culture and improving the quality of educational services is aimed at building the school brand. The branded school will have very strong competitiveness in the current educational innovation context. Therefore, managers need to focus on building a non-public school brand with their own characteristics and with specific contents: Establishing brand core values and positioning non-public high school brands
  planning and implementing brand marketing programs
  measuring and tracking brands
  maintaining and growing brand value.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH