Động cơ thâm nhập thị trường việt nam của tncs thông qua hình thức mvà a

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Gia Tuân Bùi, Anh Dũng Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 330 Economics

Thông tin xuất bản: Tạp chí, 2011

Mô tả vật lý: 48-60

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 480977

 The paper analyzes and show that the Mvà A as a way to penetrate the Vietnam market of the transnational corporations (TNCs), and motivations of these activities are: 1 / Overcoming the difficulties and barriersprevent legal problems of Vietnam
  2 / Take advantage of the infrastructure and resources of the joint venture partners
  and 3 / Breaking venture and acquisition joint ventures (domestic partners) to enhance the powercompetition in the market or manipulated to favor the monopoly on the market.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH