Thực trạng tổ chức hoạt động giáo dục tích hợp phòng tránh tai nạn bom mìn, vật nổ ở tiểu học=Current status of integrated education activities for landmine and explosive accident prevention in primary schools

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hoài Anh Nguyễn, Văn Vượng Nguyễn, Nhóm Nghiên Cứu Và

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.292

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 481077

The integrated education program for landmine and explosive accident prevention at the primary school level in five central provinces of Vietnam: Quảng Bình, Quảng Trị, Thừa Thiên Huế, Đà Nẵng, and Quảng Nam has been implemented over the past four years. This program is highly significant as many unexploded ordnances from the war remain in these areas. This paper investigates the integrated education content for landmine and explosive accident prevention at the primary school level and presents survey results to verify the current status of the implementation of this content in the primary education programs in these provinces. Based on these findings, the paper proposes several recommendations to improve the integrated education activities for landmine and explosive accident prevention in primary schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH