Giáo dục kỹ năng tư duy nâng cao chất lượng đào tạo nguồn nhân lực vì mục tiêu phát triển bền vững=Measures for developing spoken language for 5-6 year old deaf children in inclusive kindergarten through storytelling activities

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hân Chu

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.325

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 481214

Children with hearing loss face many difficulties in daily life, during learning and playing due to hearing impairments. Due to poor hearing ability, it greatly affects the process of deaf children forming and developing verbal language. At today’s preschools, storytelling is considered the main activity. This article analyzes some theoretical and practical issues about organizing storytelling activities for 5-6 year old deaf children in inclusive kindergartens. On that basis, we propose some suggested measures for teachers when organizing story-telling activities based on pictures for deaf children in inclusive kindergartens, in order to help deaf children develop their verbal language and promote to the best of their abilities and create a positive, inclusive environment.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH