Các khuynh hướng và cách tiếp cận mới trong thiết kế dạy học và công nghệ dạy học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Anh Tuấn Ngô

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370 Education

Thông tin xuất bản: Tạp chí giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 15-17

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 481321

The purpose of the study is to discuss new trends, issues and approaches in the field of instructional design and technology (IDT). Many professionals in this field have troubles in describing it in the history. From this perspective, the definition of the field of instructional design has been used by many people as instructional design (ID), educational technology (ET), instructional technology (IT), instructional systems (IS), instructional development (ID) or instructional design and technology (IDT), that is the name, the authors in this study have decided to use. What is the nature of the field that practitioners call by so many names? Thus, the study will provide many definitions and their shored concepts, strategies or steps to discuss new approaches for the future educaters, trainers and students at schools, in business and industry.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH