Giúp sinh viên sư phạm xây dựng hệ thống bài tập trong dạy học môn toán cho học sinh tiểu học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Trường Sinh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370 Education

Thông tin xuất bản: Tạp chí giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 39-40,43

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 481503

 Article includes the following three main parts: - The concept of shoring knowledge topics: The author pointed out the criteria for the separation of subject knowledge to build a system exercises
  - Then the author raises the work to be done to build the system of exercises
  - Finally, the authors give on example of exercises to build a system to review a subject knowledge in mathemotfcs for elementary school students (the moth review rules apply to the calculation of four).
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH