Dạy học môn toán ở trường trung học phổ thông theo hướng phát hiện và giải quyết vấn đề thông qua tình huống sai lầm

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Bạch Tuyết Thịnh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370 Education

Thông tin xuất bản: Tạp chí giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 45-46

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 481510

In discovery learning and problem solving is the most important teacher must create problem situations suggests. Teachers make mistakes situations, ask students to find errors, mistakes couse and repair the mistakes of the situations suggest that the problem. This paper present the practice of teaching Mathematics in secondary education schools in the direction of discovery and problem solving through exploring the common mistake of students to solve problems.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH