Xây dựng khung năng lực tự học cho học sinh thông qua ứng dụng trí tuệ nhân tạo ở trường trung học phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phương Vũ Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.16

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 481582

Self-learning and autonomy are among the three general competencies that need to be developed for all students through teaching all subjects in general schools in the new general education program. In order to improve the quality of education, the research team has built a self-learning competency framework for students through the application of artificial intelligence in high schools. The process of surveying the current situation and pedagogical experiments at 4 high schools in Vinh Long province shows that the self-learning competency framework through the application of artificial intelligence in teaching is a feasible and effective basis for meeting the goals and requirements of the new general education program after 2018.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH