Áp dụng chiến lược sửa lỗi trong các lớp học kỹ năng viết tiếng Anh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Thủy Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.99

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 481679

In writing classes at secondary schools in Vietnam, teachers normally focus on teaching grammar and structures without paying attention to the discourse function of the writing. Learners are required to complete the writing tasks in the course book such as rewriting sentences, completing sentences, and writing paragraphs to foster their newly equipped knowledge structures, grammar, and vocabulary. After the teacher’s writing correction, learners take their writing back to rewrite it or correct their mistakes. Generally, teachers who do some correction do not wonder whether their correction strategies are effective in helping learners improve their writing skills. This writing aims to point out valuable information for teachers to organize their correction process effectively and strengthen learners’ comprehensive writing capacity.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH