The role of teachers’ motivational strategies in enhancing learners’ motivation in second language learning: A literature review=The role of teachers’ motivational strategies in enhancing learners’ motivation in second language learning: A literature review

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Minh Châu Lê

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.136

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 481810

Drawing from various theoretical frameworks of motivation, this article research synthesizes existing literature to examine how teachers influence learners’ motivational states and explores the role of teacher-specific motivational components in enhancing learners’ motivation in second language acquisition. The findings highlight the pivotal role of teachers in creating a conducive learning environment, setting up appropriate challenges, and providing constructive feedback.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH