Phát huy vai trò của giáo viên chủ nhiệm trong rèn luyện kỹ năng thực hành xã hội cho học sinh gắn với 5 điều Bác Hồ dạy qua hoạt động của đội Thiếu niên Tiền phong Hồ Chí Minh=Promoting the role of homeroom teachers in training social practice skills for students associated with the five things Uncle Ho taught through the activities of the Ho Chi Minh Young Pioneers team

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Lĩnh Tạ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.241

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 482060

In primary and secondary schools, homeroom teachers are considered as the core nucleus in the process of education and the development of students’ personalities. In addition to doing well in their professional duties during class hours, homeroom teachers often have to organize other educational activities, pay attention to each student, and take care of their moral developments, behaviors, and psychological changes. The homeroom teacher also plays the role of an advisor for students in organizing classroom activities, extracurricular activities, and providing guidance for students before they transition to the next grade level. This article suggests some effective solutions that homeroom teachers can use in teaching process to train social skills for students, especially in The Ho Chi Minh Young Pioneer Organization activities.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH