Nâng cao tính tự chủ trong việc học ngoại ngữ của sinh viên=Improve student autonomy in foreign language learning

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Ánh Xuân Hồ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.34

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 482469

Holec (1981) describes learner autonomy as the ability to take control of one’s own learning and be responsible for all decisions related to it. Over the years, many researchers have focused on student autonomy, exploring its close connection with language acquisition and seeking strategies to enhance it. This paper will examine various definitions of learner autonomy, its relationship with language acquisition, and the challenges teachers face in fostering student autonomy. This review aims to provide teachers with a theoretical framework to help their students become more autonomous learners.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH