Thiết kế tình huống dạy học tích hợp trong mạch số và phép tính lớp 4=Designing integrated teaching situations in number and calculation circuits for grade 4

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Mạnh Hà Lê, Thị Thúy Hà Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.88

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 482497

 This article presents the design of integrated teaching situations in digital circuits and arithmetic for fourth-grade students. The aim is to help students develop thinking skills alongside problem-solving abilities and applying solutions to real-life situations. The scenarios introduced are linked to practical life situations and stimulate students’ interest. In reality, teachers have many favorable conditions to implement integrated teaching situation design skills
  however, they also encounter several challenges. Based on an investigation of the current state of integrated teaching situation design in Mathematics by elementary teachers, this article proposes a design process and suggests application in the teaching content of digital circuits and arithmetic.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH