Phát huy vai trò cá nhân của học sinh khi tổ chức dạy học hợp tác ở trường trung học phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Lê Minh Hoàng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370 Education

Thông tin xuất bản: Tạp chí khoa học, 2012

Mô tả vật lý: 31-39

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 482568

The author refers to a theoretical and practical basis for promoting individual initiative in learning. Five basic measures are provided which are to promote individual initiative in cooperative learning. These measures are experimental but feasible. It is hoped that this paper will help resolve difficulties faced by teachers who are attempting to impliment cooperative mathematics learning in high schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH