Thực trạng hoạt động phát triển ngôn ngữ cho trẻ 5-6 tuổi ở các trường mầm non thành phố Tây Ninh, tỉnh Tây Ninh=Situation of language development activities for 5-6 years old children in kindergartens in Tay Ninh City, Tay Ninh Province

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Tú Anh Nguyễn, Thị Thúy Phương Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.222

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 482658

Language development is one of the core tasks of early childhood education, which must start at a very early stage, a means to help educate children comprehensively to bring life values and promote children’s learning potential. This study aims to assess the current status of language development activities for 5-6-year-old children in preschools in Tay Ninh City, Tay Ninh Province. A survey of 287 preschool administrators and teachers using questionnaires and interviews showed. The findings provide a practical basis for managers to develop measures to improve the quality of language development activities in preschools, particularly by strengthening activities that prepare children for entering first grade.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH