Thực trạng quản lý hoạt động xây dựng môi trường giáo dục lấy trẻ làm trung tâm ở các trường mầm non huyện Củ Chi, Thành phố Hồ Chí Minh=The situation of managing child-centered educational environment construction in preschools in Cu Chi District, Ho Chi Minh City

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Kim Tuyền Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.337

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 482777

This study aims to explore the current status of managing child-centered educational environment construction in preschools in Củ Chi District, Ho Chi Minh City. A total of 170 management staff and teachers from 10 preschools in Củ Chi District participated in the study by responding to a survey questionnaire. The research findings indicate that efforts to manage the construction of a child-centered educational environment are actively pursued, with some aspects being regularly implemented. However, the management of this activity still faces several challenges and limitations due to various reasons. These findings provide a basis for proposing measures to enhance the effectiveness of managing child-centered educational environment construction in preschools in Cu Chi District, Ho Chi Minh City.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH